Bagaj İşlemleri

BAGAJ PROSEDÜRÜ

FİRMAMIZDAN BİLET ALAN HER YOLCUNUN (GÜVENLİĞİNİZ AÇISINDAN) 30 KG'MI GEÇMEMEK KOŞULU İLE EN FAZLA İKİ ADET BAGAJ HAKKI VARDIR."

• Güvenliğiniz için eşyanızı bagaja kendiniz teslim ediniz ve mutlaka bagaj fişinizi isteyiniz.

• Kayıp eşya ödemeleri bagaj fişi verildiği halde kaybolan bagajlar içindir. Kıymet takdiri yapılmayan valiz vs eşyaların kaybı halinde en fazla bilet ücretinin iki katı ödeme yapılır.

• Yolcularımız için tanınan ücretsiz bagaj hakkı 30 kg mı aşmamak koşulu ile 2 (iki) adettir. Bu miktarı aşan yükler alınmayabilir. 

• Bagaja teslim edilmeyen eşyaların ( otobüs içinde, koltuk üstü raflarda, koltuk filesinde unutulması, kayıp ve çalınması durumunda tüm mesuliyet yolcunun kendisine aittir.

• Şehir içi servis araçlarında ve Terminallerimizde emanet olarak bırakılan, unutulan, başka bagajla karışan, çalınan eşyaların tüm mesuliyeti yolcunun kendisine aittir.

BAGAJ TAŞIMA REDDİ

-Yer hizmetleri yetkilisi herhangi bir yolcu bagajını;

- Mal kişilere karşı tehlikeli olması ihtimali var ise,

- Karayolu taşimaciliği esnasında hasara uğrama var ise,

- uygunsuz paketleme yapılmış ise,

- Ağırlık boyut ve yapısı itibari ile karayolu taşımacılığına  uygun değiş ise,

- Koltuk altına veya baş üstü dolaplarına yerleştirilemiyor  veya koltuğa emniyetli bir şekilde bağlanamıyor ise, kabul   etmeme hakkına sahiptir,

YASAK ÜRÜNLER

- Patlayıcı ve yanıcı maddeler.- silah ve ateşli silahlar.- sivri ve keskin uçlu eşyalar.- kimyasal biyolojik nükleer ve zehirli maddeler.

EVCİL HAYVANLARIN TAŞINMASI

Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin 40/6 "Taşıtın bagaj taşınmasına mahsus bölümleri dışında eşya taşınamaz. Özel kafeslerinde kedi, köpek ve kuş gibi evcil hayvanlar bagaj taşımaya mahsus bölümlerde taşınabilir. Taşıtın içinde canlı hayvan hiçbir şekilde taşınamaz." maddesi gereği araç içinde kedi, köpek vb canlıların taşınması yasaklanmıştır.

<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bileti puan kullanarak satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL (Puan kullandınız)</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet rezervasyonu yaptınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{opsiyonsonutarihidisplay}">Rezervasyonunuz {opsiyonsonutarihi} tarihine kadar geçerlidir.</p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Rezervasyon bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>